Tast’n’walk amb calçotada

Categories

Primera edició de Tast’n’walk amb calçotada al Celler Cal Lluïsot de Bonastre

Aquest passat dissabte alguns clients de Bendhora varen poder gaudir d’una fantàstica jornada de marxa nòrdica entre vinyes a la zona del Penedès. Aquesta edició del Tast’n’walk, fruit de la col·laboració amb el Celler Cal Lluïsot, destacava principalment pel valor gastronòmic, i és que l’activitat anava acompanyada ni més ni menys que d’una calçotada km0.

Els participants es van trobar a mig matí a Bonastre, al Baix Penedès, van agafar els bastons de nòrdic walking i van enfilar camí de la Pallissa on es realitzava el primer tast de vins amb un maridatge. Tot seguit i després de caminar uns 3km, els esperava un altre tast, aquesta vegada amb formatges en oli del propi molí del Sebastià. Les vistes des del Mirador eren espectaculars i proporcionaven un moment de pau i connexió amb la natura que era molt agradable.

I arribava el moment de la calçotada a la masia! Abans de començar i mentre es coïen els calçots, un tast d’olis aromàtics i embotits del poble per obrir la gana, i a continuació començava el tiberi. Després calia pair el dinar i caminant van arribar fins al Celler, on després de fer postres, els participants van poder visitar les tines i fer algun tast “extra”.

L’activitat finalitzava a la botiga de Cal Lluïsot on es podien comprar, vins, olis i vinagres.

En resum, una jornada divertida i diferent, tastant productes de proximitat i coneixent d’arrel tot el món del vi ecològic. Una experiència que us recomanem a 100%! La pròxima edició de Tast’n’walk amb calçotada tindrà lloc el diumenge 19 de març. T’hi esperem!

Deixa un comentari